DOHODA A INFORMOVANÝ SÚHLAS PRE TIR SEDENIA TIR Facilitátor: Mgr. Andrea Profantová IČO: 44445563 Mobil: 0903400181 Adresa pre osobné TIR sedenia: Černyševského 10, HUB Bratislava, Bratislava – Petržalka 1.Predmet dohody Predmetom tejto dohody sú služby TIR facilitácie (Traumatic Incident Reduction, Redukcia traumatickej udalosti). 2. Spolupráca Klient potvrdzuje, že rozumie, že TIR nie je terapiou. Klient týmto potvrdzuje, že sa TIR facilitáciu rozhodol využiť slobodne a z vlastnej vôle. Klient rozumie tomu, že TIR facilitácia je kooperatívny proces, v ktorom napredovanie výrazne závisí na spolupráci klienta. Z tohto dôvodu nemôže TIR facilitátor jednostranne zaručiť napredovanie klienta. TIR facilitátor sa zaväzuje využívať a garantovať kvalitu v rámci TIR sedení na metódy, prístupy a techniky, na ktoré je kvalifikovaný absolvovaním akreditovaného tréningu TIR podľa štandardov TIRA (Traumatic Incident Reduction Association https://www.tira.org/). TIR facilitátor sa zaväzuje dodržiavať Etický kódex (https://www.tira.org/?s=code+of+ethics, https://www.andyprofantova.sk/eticky-kodex-applied-metapsychology-international/) Facilitátorka je registrovaná v TIRA (Traumatic Incident Reduction Association (https://www.tira.org/find-a-practitioner/europe-middle-east/#SLOVAKIAu) 3. Informovaný súhlas klienta Klient potvrdzuje, že sa oboznámil so všetkými informáciami v dokumente „Informácie pred TIR sedením“ a tiež potvrdzuje, že mu nie sú známe žiadne okolnosti, ktoré by mu na základe týchto informácií bránili v začatí TIR sedení. Klient potvrdzuje, že súhlasí s tým, že TIR sedenie nepodlieha Zákonu o psychologickej činnosti a Slovenskej komore psychológov (199/1993 Z.z.) a Zákonu o poskytovaní zdravotnej starostlivosti (578/2004 Z.z.) Klient sa týmto zaväzuje, že v priebehu TIR sedení bude facilitátora bezodkladne informovať o zásadných zmenách svojho zdravotného stavu, fyzického aj psychického, a to i v prípade zámeru a pokusu o sebapoškodzovanie. V prípade, že klient podstupuje psychiatrickú liečbu, zaväzuje sa o tom ešte pred začatím TIR spolupráce informovať TIR facilitátora a rovnako informovať aj svojho terapeuta o zámere absolvovať TIR. 4. Forma, termíny stretnutí, platobné podmienky a storno poplatky TIR sedenie prebieha online alebo osobne vo vopred dohodnutom čase. Facilitátor nie je povinný byť klientovi k dispozícii mimo dohodnutých stretnutí. Formu, termíny a počet stretnutí si klient dohaduje s facilitátorom individuálne – môže byť dohodnutý pravidelený termín, dohodnutý ďalší termín na konci stretnutia, alebo klient iniciuje nové stretnutie podľa svojej potreby. Dĺžka stretnutia – pre prvé stretnutie je potrebné počítať s dĺžkou 2,5 hod, pre ďalšie stretnutia 1,5 hod. Klient súhlasí s tým, že spracovanie témy nemusí trvať plný čas stretnutia a o možnosti spracovať v jednom stretnutí ďalšiu tému rozhoduje facilitátor. Klient potvrdzuje, že súhlasí cenou TIR sedenia 40€. Cenu za jednotlivé sedenie uhrádza klient po sedení na základe faktúry vystavenej podľa údajov vo web formulári vyjadrujúcom záujem o TIR. Stronom sa pre účely tejto dohody rozumie jednostranné zrušenie termínu menej, ako 24 hod pred dohodnutým termínom, alebo neúčasť na dohodnutom stretnutí.Storno termínu zo strany klienta = termín je považovaný za zrealizovaný a klient je povinný uhradiť jeho cenu. V prípade storna termínu zo strany facilitátora = klient má nárok bezplatný náhradný termín sedenia, alebo vrátenie ceny sedenia. 5. Duševné vlastníctvo Klient si je vedomý, že nie je oprávnený použiť alebo reprodukovať postupy, techniky, prezentácie, metodológiu, príklady, materiály alebo know-how, ktoré budú použité v TIR sedeniach. 6. Začatie a ukončenie spolupráce Začiatkom TIR spolupráce sa rozumie prvé TIR sedenie po tom, ako klient vyjadril záujem o TIR sedenie vo web formulári a potvrdil v ňom súhlas so všetkými nevyhnutnými predpokladmi pre TIR spoluprácu (táto Dohoda, Informácie pred TIR sedením) Ukončenie spolupráce nastáva oznámením klienta, spoločnou dohodou, alebo jednostranným ukončením zo strany facilitátora v prípade neúčasti klienta na dohodnutom termíne bez ďalšieho vysvetlenia, alebo v prípade neuhradenia faktúry za poskytnuté sedenie v dátume splatnosti. Ukončenie spolupráce nemá vplyv na povinnosť klienta úhradiť odmenu za zrealizované stretnutia. 7. Ochrana osobných a dôverných údajov Všetky informácie poskytnuté klientom podliehajú GDPR pravidlám spracovania (https://www.andyprofantova.sk/gdpr/) Obsah všetkých rozhovorov počas sedení je dôverný, s výnimkou informácií, ktoré sú v rozpore s právnymi ustanoveniami, ako sú riziko závažného sebapoškodzovania, samovraždy, ubližovania iným osobám a informácie týkajúce sa ochrany práv detí. V prípade takýchto innformácií je facilitátor povinný konať v súlade so zkonmi SR.